9 Kasım 2015 Pazartesi

HAKKIMDA



Bloguma ilk olarak hakkımda sayfası ile başlamaya karar verdim. Kim olduğumu, daha önce neler yaptığımı, ne iş yaptığımı, gelecekte neler yapmak istediğimi ve dahası hakkında yazmak istiyorum. Veee... bismillah diyerek blogumun ilk yayınını yapmak istiyorum...


Ben Kimim?  

Adım Ferhat (Pasaportta Farhad diye geçer o yüzden öyle yazdım:)). Soyadım Sultanov. Azerbaycan'lıyım. 10 Temmuz 1992 yılında Bakü'de doğdum. Orta okul eğitimimi Azerbaycanın Gusar şehrinde yaptıktan sonra özel türk liseleri sınavına girerek Guba şehrindeki Özel Türk Lisesini 2004 yılında kazandım. 2009 yılında mezun olduktan sonra YÖS sınavı ile Çukurova Üniversitesini kazandım. Bir yıl İngilizce hazırlık okuduktan sonra. Tekrar YÖS sınavı ile Akdeniz Üniversitesi Alanya İşletme Fakültesinde Turizm İşlemeciliği bölümünü kazandım. 2014 yılında bölüm ikincisi olarak mezun oldum. Şu an Akdeniz Üniversitesinde Uluslararası Ticaret anabilim dalında Yüksek Lisans yapmaktayım. 2 Ağustos 2015 tarihinde evlenerek hayatıma birlikte devam edebileceğim harika bir eşe sahip oldum.

Düğünümüzden style kare :)




Blogun Oluşturulma Amacı ve İlgi Alanlarım

Blogu oluşturmamın bir çok amacı vardır. Ama en önemlisi kişisel olmasıdır. Yani kendi tecrübelerimi buraya yazarak bir çok kişiye özellikle de gençlere aktarmaktır. Ayrıca ilgimi çeken konuları, araştırmalardan elde ettiğim bilgileri, hayatımda olabilecek gelişmeleri aktararak kendi fikirlerimi sizlerle paylaşacağım. İlgi alanlarıma geldiğimde zaten blogumda bunlarla ilgili yazmayı umuyorum.

İlgi alanlarım ise şunlardır:

  • Turizm
  • Ticaret/Dış Ticaret(İthalat-İhracat)
  • Girişimcilik
  • Lojistik
  • E-ticaret
  • Sağlık/Spor
  • Eğitim
  • Geziler
  • Yüksel Lisans/Doktora
  • Akademik Hayat
  • Şirketler/İş hayatı
  • Azerbaycan
  • Alanya
  • Türkiye
  • Bilimsel Makaleler
  • Teknoloji
  • Yabancı Diller
  • W&T ve Camp Staff
  • Yurt Dışı Eğitim ve Gönüllülük
  • Kafkas Dansları
Ve bunlar gibi bir çok ilgi alanlarını da ekleyebiliriz. Kendim hakkında genel olarak bunları söyleyebilirim. Bir sonraki yayınımda görüşmek dileğiyle...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder